Правила прийому пацієнтів
- Деталі
- Перегляди: 1288
Правила прийому пацієнтів
у ветеринарній клініці Котофей
- Ветеринарна клініка Котофей надає послуги ветеринарної медицини переважно дрібним домашнім тваринам, таким як кішки, собаки, кролики, тхори тощо, які знаходяться на утриманні у приватних осіб, розплідниках і т.д.
- Прийом у ветеринарного лікаря, діагностичні процедури та маніпуляції ведуться згідно з "Черговістю прийому пацієнтів" (дивіться нижче) у робочий час, зазначений у розділі "Контакти". У неробочий та нічний час вартість послуг зростає на 50%.
- У стаціонарі ветклініки Котофей тварини знаходяться цілодобово, маніпуляції виконуються згідно з листом призначення. Періодичність обходу стаціонару ветеринарним лікарем протягом дня залежить від клінічного стану пацієнтів.
- Відповідальність за поведінку тварини та за безпеку ветеринарів та персоналу клініки лежить на власнику тварини. У разі, якщо тварина агресивна та власник її не контролює - стягується додаткова плата за фіксацію тварини, або клініка відмовляє у допомозі такій тварині (на розсуд персоналу).
- Собаки відвідують клініку строго у правильно підібраних намордниках, які забезпечують безпеку оточуючих. Як виняток допускається огляд собак без намордника, на розсуд ветеринарного лікаря клініки.
- За результатами обстеження та проведених маніпуляцій ветеринарний лікар виписує Рекомендації по лікуванню, що видаються на руки. При наступному відвідуванні ветлікаря Вам слід не забувати Рекомендації по лікуванню: вони необхідні для продовження лікування, а також для внесення коректив у лікування при необхідності.
- Відповідальність за точне дотримання рекомендацій та схеми лікування, своєчасності застосування препаратів, виконання процедур та маніпуляцій, призначених ветеринаром, лежить на власнику тварини. У випадку, якщо динаміка стану тварини відрізняється від очікуваної або у Вас виникли будь-які питання - необхідно якнайшвидше зв'язатися з клінікою і повідомити про це лікарю.
- Відвідування тварин, які проходять лікування у стаціонарі, а також розміщення та виписка пацієнта зі стаціонару відбувається у заздалегідь узгоджений з ветеринарним лікарем час.
- У разі, якщо у тварини спостерігаються неврологічні відхилення, неадекватна поведінка, симптоми, характерні для сказу – клініка має право відмовити в обслуговуванні. В такому разі негайно зверніться до державної клініки ветеринарної медицини. Всі тварини обов'язково повинні бути своєчасно щепленими проти сказу!
- Клініка може відмовити в обслуговуванні конкретного відвідувача без пояснення причин, якщо у персоналу на те будуть підстави.
- Клініка може відмовити в обслуговуванні відвідувачеві, який поводиться не адекватно, зухвало, нецензурно виражається, перебуває у стані алкогольного чи іншого сп'яніння, якщо відвідувач висловлює явну недовіру або нав'язує свої нетрадиційні для доказової медицини схеми лікування, тощо.
- Оплата за надані ветеринаром послуги, витратні матеріали, препарати та інші товари здійснюється відразу після прийому безпосередньо в клініці, згідно з прейскурантом.
- При поміщенні тварини до стаціонару на баланс пацієнта вноситься оплата за лікування та стаціонарне обслуговування. Якщо на балансі пацієнта виникає заборгованість, клініка змушена припинити лікування. В цьому випадку необхідно сплатити заборгованість. Тварина виписується із стаціонару та віддається на руки власнику лише за умови повної оплати за балансом.
- Інформація про власника та його вихованців необхідна для ведення журналів історії відвідувань, маніпуляцій, діагностичних та інших заходів, а також для зворотного зв'язку. Тому, відвідуючи клініку, Власник автоматично погоджується на обробку своїх персональних даних.
- Необхідно також пам'ятати про деяку ймовірність Ризиків для Вашого вихованця і розуміти їх.
Черговість прийому пацієнтів, тріаж
Для Вашої зручності рекомендуємо Вам ЗАПИСАТИСЯ НА ПРИЙОМ по телефону або безпосередньо в клініці, оскільки:
- Насамперед приймаються пацієнти, які потребують екстреної (ургентної, невідкладної) медичної допомоги. Якщо таких пацієнтів більше одного, то вони приймаються у порядку живої черги або одночасно (якщо є вільні ветеринари, які можуть надати відповідну допомогу), при цьому пріоритет надається тому, кому допомогти більше шансів;
- У другу чергу приймаються пацієнти, записані заздалегідь на конкретну дату і час. У нас все влаштовано так, що найчастіше до призначеного часу ветеринарний лікар на Вас чекає і прийме без затримок. *
- Інші відвідувачі приймаються ветеринаром у порядку живої черги.
* - Бувають випадки, коли на прийом будь-якого пацієнта доводиться витратити більше часу, ніж планувалося спочатку. У цьому випадку може бути так, що наступний пацієнт може бути прийнятий із деякою затримкою. Тому Черговість прийому пацієнтів вказує в основному саме на черговість прийому, а не на конкретний час прийому з точністю до хвилини, хоча ми, звичайно, прагнемо прийняти всіх у призначений час.
Ці Правила по суті є публічним договором на обслуговування. Якщо Ви приходите в клініку на обслуговування, мається на увазі, що Ви ознайомлені з цими Правилами, розумієте зміст написаного, згодні їх дотримуватися, розумієте ймовірність ризиків та їх суть, розумієте свою відповідальність за своє рішення та за можливі наслідки.