Правила прийому пацієнтів

Правила прийому пацієнтів
у ветеринарній клініці Котофей

  1. Ветеринарна клініка Котофей надає послуги ветеринарної медицини переважно дрібним домашнім тваринам, таким як кішки, собаки, кролики, тхори тощо, які знаходяться на утриманні у приватних осіб, розплідниках і т.д.
  2. Прийом у ветеринарного лікаря, діагностичні процедури та маніпуляції ведуться згідно з "Черговістю прийому пацієнтів" (дивіться нижче) у робочий час, зазначений у розділі "Контакти". У неробочий та нічний час вартість послуг зростає на 50%.
  3. У стаціонарі ветклініки Котофей тварини знаходяться цілодобово, маніпуляції виконуються згідно з листом призначення. Періодичність обходу стаціонару ветеринарним лікарем протягом дня залежить від клінічного стану пацієнтів.
  4. Відповідальність за поведінку тварини та за безпеку ветеринарів та персоналу клініки лежить на власнику тварини. У разі, якщо тварина агресивна та власник її не контролює - стягується додаткова плата за фіксацію тварини, або клініка відмовляє у допомозі такій тварині (на розсуд персоналу).
  5. Собаки відвідують клініку строго у правильно підібраних намордниках, які забезпечують безпеку оточуючих. Як виняток допускається огляд собак без намордника, на розсуд ветеринарного лікаря клініки.
  6. За результатами обстеження та проведених маніпуляцій ветеринарний лікар виписує Рекомендації по лікуванню, що видаються на руки. При наступному відвідуванні ветлікаря Вам слід не забувати Рекомендації по лікуванню: вони необхідні для продовження лікування, а також для внесення коректив у лікування при необхідності.
  7. Відповідальність за точне дотримання рекомендацій та схеми лікування, своєчасності застосування препаратів, виконання процедур та маніпуляцій, призначених ветеринаром, лежить на власнику тварини. У випадку, якщо динаміка стану тварини відрізняється від очікуваної або у Вас виникли будь-які питання - необхідно якнайшвидше зв'язатися з клінікою і повідомити про це лікарю.
  8. Відвідування тварин, які проходять лікування у стаціонарі, а також розміщення та виписка пацієнта зі стаціонару відбувається у заздалегідь узгоджений з ветеринарним лікарем час.
  9. У разі, якщо у тварини спостерігаються неврологічні відхилення, неадекватна поведінка, симптоми, характерні для сказу – клініка має право відмовити в обслуговуванні. В такому разі негайно зверніться до державної клініки ветеринарної медицини. Всі тварини обов'язково повинні бути своєчасно щепленими проти сказу!
  10. Клініка може відмовити в обслуговуванні конкретного відвідувача без пояснення причин, якщо у персоналу на те будуть підстави.
  11. Клініка може відмовити в обслуговуванні відвідувачеві, який поводиться не адекватно, зухвало, нецензурно виражається, перебуває у стані алкогольного чи іншого сп'яніння, якщо відвідувач висловлює явну недовіру або нав'язує свої нетрадиційні для доказової медицини схеми лікування, тощо.
  12. Оплата за надані ветеринаром послуги, витратні матеріали, препарати та інші товари здійснюється відразу після прийому безпосередньо в клініці, згідно з прейскурантом.
  13. При поміщенні тварини до стаціонару на баланс пацієнта вноситься оплата за лікування та стаціонарне обслуговування. Якщо на балансі пацієнта виникає заборгованість, клініка змушена припинити лікування. В цьому випадку необхідно сплатити заборгованість. Тварина виписується із стаціонару та віддається на руки власнику лише за умови повної оплати за балансом.
  14. Інформація про власника та його вихованців необхідна для ведення журналів історії відвідувань, маніпуляцій, діагностичних та інших заходів, а також для зворотного зв'язку. Тому, відвідуючи клініку, Власник автоматично погоджується на обробку своїх персональних даних.
  15. Необхідно також пам'ятати про деяку ймовірність Ризиків для Вашого вихованця і розуміти їх.

 

Черговість прийому пацієнтів, тріаж

Для Вашої зручності рекомендуємо Вам ЗАПИСАТИСЯ НА ПРИЙОМ по телефону або безпосередньо в клініці, оскільки:

  1. Насамперед приймаються пацієнти, які потребують екстреної (ургентної, невідкладної) медичної допомоги. Якщо таких пацієнтів більше одного, то вони приймаються у порядку живої черги або одночасно (якщо є вільні ветеринари, які можуть надати відповідну допомогу), при цьому пріоритет надається тому, кому допомогти більше шансів;
  2. У другу чергу приймаються пацієнти, записані заздалегідь на конкретну дату і час. У нас все влаштовано так, що найчастіше до призначеного часу ветеринарний лікар на Вас чекає і прийме без затримок. *
  3. Інші відвідувачі приймаються ветеринаром у порядку живої черги.

* - Бувають випадки, коли на прийом будь-якого пацієнта доводиться витратити більше часу, ніж планувалося спочатку. У цьому випадку може бути так, що наступний пацієнт може бути прийнятий із деякою затримкою. Тому Черговість прийому пацієнтів вказує в основному саме на черговість прийому, а не на конкретний час прийому з точністю до хвилини, хоча ми, звичайно, прагнемо прийняти всіх у призначений час.

Ці Правила по суті є публічним договором на обслуговування. Якщо Ви приходите в клініку на обслуговування, мається на увазі, що Ви ознайомлені з цими Правилами, розумієте зміст написаного, згодні їх дотримуватися, розумієте ймовірність ризиків та їх суть, розумієте свою відповідальність за своє рішення та за можливі наслідки.

 

Site developed by WebHosting company.